Τίτλος: Η διαφήμηση: Τέχνη της πειθούς η της παραπλάνησης;
Χρονική Περίοδος υλοποίησης: Σχολικό Έτος 2013-2014 Β’ Τετράμηνο
Τάξη: Β’ Λυκείου
Υπεύθυνος Καθηγητής:
Καλλιόπη Αικατερίνη Θωμά ΠΕ02
Για να δείτε το σχέδιο υποβολής πατήστε: εδώ
Στο β? τετράμηνο οι τέσσερις ομάδες της ερευνητικής εργασίας «Διαφήμιση: Τρόποι πειθούς ή παραπλάνησης» προσέγγισαν το θέμα πιο εμπεριστατωμένα μέσω έρευνας που διεξήγαν
ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
1Η Ομάδα
Γερακάρη Κωνσταντίνα, Θωμοπούλου Ελευθερία, Ιωαννίδη Χρυσαυγή, Παπαδάκη Χριστίνα, Ρίζου Ελένη, Σιδέρη Κατερίνα
Περίληψη ερευνητικής έκθεσης
Η πρώτη ομάδα με τη σειρά της, βασιζόμενη σε βιβλιογραφική έρευνα και ερωτηματολόγια, ασχολήθηκε με τα ευαίσθητα και ιδιαίτερα ευάλωτα στις διαφημίσεις παιδιά, τα οποία λόγω της όχι πλήρως ανεπτυγμένης κριτικής τους ικανότητας, αποτελούν πρώτο στόχο των διαφημιστών ως μέσο πίεσης για τους ενήλικους αγοραστές.
Για να δείτε την παρουσίαση της ομάδας πατήστε εδώ
Για να δείτε την εργασία της ομάδας πατήστε εδώ
2Η Ομάδα
Παναγάκης Χρήστος, Παναγιωτίδου Άρτεμις, Παπαδόπουλος Γιώργος, Πατηνιώτη Αλεξία, Τασσόπουλος Γιάννης
Περίληψη ερευνητικής έκθεσης
Η δεύτερη ομάδα ασχολήθηκε με το πολύ πρωτότυπο αλλά ευρέως χρησιμοποιούμενο από τους διαφημιστές shockvertising, μία τεχνική που έχει στόχο να προσελκύσει το αγοραστικό κοινό όχι τόσο μέσω της προβολής του προϊόντος αλλά μέσω της έγερσης έντονων συναισθημάτων στον δέκτη, όπως αποστροφή ή έκπληξη, με την προβολή ακραίων εικόνων και συνθημάτων. Η ομάδα αυτή ως τελικό προϊόν αποφάσισε να δημιουργήσει μία δική της διαφήμιση στην οποία χρησιμοποίησε πολλές από τις πρακτικές της διαφήμισης που μελέτησε κατά τη διάρκεια της ερευνητικής της εργασίας.
Για να δείτε την παρουσίαση της ομάδας πατήστε εδώ
Για να δείτε την εργασία της ομάδας πατήστε εδώ
Για να δείτε το υποστηρικτικό υλικό πατήστε εδώ
3Η Ομάδα
Αλεξάνδρου Νικόλας, Αργυράκης Ιάσων, Γαρεφαλάκης Θοδωρής, Μέλλος Δημοσθένης
Περίληψη ερευνητικής έκθεσης
Η Τρίτη ομάδα μέσω της μεθόδου των ερωτηματολογίων και των συνεντεύξεων, προσπάθησε να διαπιστώσει ποια η σχέση της διαφήμισης με την αναπαραγωγή των κοινωνικών στερεοτύπων και πιο συγκεκριμένα με αυτά που αφορούν στον άνδρα. Διαπίστωσαν ότι ο ρόλος που ενσαρκώνει ο άνδρας στη διαφήμιση είναι ανάλογος με αυτόν που του επιβάλλει ο κοινωνικός περίγυρος.
Για να δείτε την παρουσίαση της ομάδας πατήστε εδώ
Για να δείτε την εργασία της ομάδας πατήστε εδώ
Για να δείτε υποστηρικτικό υλικό πατήστε εδώ
4Η Ομάδα
Νικολαϊδη Σήλια, Παναγοπούλου Ειρήνη, Χατζηκαμπούρης Λευτέρης, Χατζηβασιλείου Ιορδανία, Ψύχα Φωτεινή
Περίληψη ερευνητικής έκθεσης
Η τέταρτη ομάδα κλήθηκε να ερευνήσει μέσω ερωτηματολογίων και συγκριτικής μελέτης παλαιότερων και σύγχρονων διαφημιστικών μηνυμάτων την θέση της γυναίκας στην διαφήμιση και προσπάθησε να δείξει ότι ο τρόπος που αυτή μεταχειρίζεται την γυναίκα είναι μεροληπτικός και άδικος, αφού προβάλλει μονομερώς μία συγκεκριμένη πλευρά της. Η συγκεκριμένη ομάδα έφτιαξε μια ολιγόλεπτη ταινία στην οποία στηλιτεύει μέσω του χιούμορ την ανάδειξη του γυναικείου φύλου ως αποκλειστικά ματαιόδοξο και επιφανειακό ον.
Για να δείτε την παρουσίαση της ομάδας πατήστε εδώ
Για να δείτε την εργασία της ομάδας πατήστε εδώ
Για να δείτε υποστηρικτικό υλικό πατήστε εδώ