Τίτλος:
«Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»:
Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης
Χρονική Περίοδος υλοποίησης: Σχολικό Έτος 2012-2013
Τάξη: Β’ Λυκείου
Υπεύθυνοι Καθηγητές:
Κατερίνα Γλέζου ΠΕ19
Βασιλική Τσιράκη ΠΕ02
Για να δείτε την περίληψη και τους στόχους της συνολικής εργασίας πατήστε: εδώ
Ομάδες εργασίας:
ΟΜΑΔΑ 1: «Εμείς»
Αποστολίδης Γιώργος, Μεγακλής Χρήστος, Κωστόπουλος Αντώνης, Παργινός Κωνσταντίνος, Κοτσάμπασης Αλέξης, Κουτρομπίλας Στράτος
Περίληψη ερευνητικής έκθεσης
Εισαγωγή στο Web 2.0 – Τι είναι το Web 2.0?
Σύγκριση Web 2.0 – Web 1.0
Αίτια Μετάβασης από το Web 1.0 στο Web 2.0
Εργαλεία / Εφαρμογές Web 2.0 – Κυριότερες κατηγορίες Web 2.0 εργαλείων
ΟΜΑΔΑ 2: «LOS BANTOLEROS»
Σίμου Έλενα, Φιλίππου Κατερίνα, Φωτιάδη Ιζαμπέλα, Σουλτανάκης Θοδωρής, Τζανουλίνος Μάριος, Χρηστίδης Θέμης
Περίληψη ερευνητικής έκθεσης
Έρευνα ερωτηματολογίου – Κατασκευή ψηφιακού ερωτηματολογίου, διανομή έντυπου ερωτηματολογίου, συλλογή απαντήσεων, στατιστική επεξεργασία δεδομένων, παρουσίαση αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων. Διερεύνηση για την αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων.
ΟΜΑΔΑ 3: «Just Do It»
Διαβάτης Βασίλης, Φραγκούλης Άγγελος, Στούμπος Χάρης, Τσίντος Ορέστης, Βραχνής Γιώργος, Ρεσάικος Πλάτωνας
Περίληψη ερευνητικής έκθεσης
Πλεονεκτήματα Web 2.0 στον κόσμο & στην εκπαίδευση
Μειονεκτήματα Web 2.0
Εκπαιδευτικά κοινωνικά δίκτυα
ΟΜΑΔΑ 4: «Οι καλόκαρδοι άνθρωποι»
Παπαδημητρίου Στεργιάνα, Παπαδόπουλος Σταύρος, Παυλάτος Βασίλης, Σαλιάρη Αθηνά-Μαρία, Χελιδώνης Γιάννης
Περίληψη ερευνητικής έκθεσης
Ομαδοσυνεργατική Μάθηση
Συνέντευξη μαθητών – Μαγνητοσκόπηση – Κατασκευή βίντεο
Για να δείτε την παρουσίαση πατήστε: εδώ
Για να δείτε υποστηρικτικό υλικό πατήστε: video_1
Για να δείτε το σχέδιο υποβολής πατήστε: εδώ