«Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης

Τίτλος:  

«Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»:
Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης

 

Χρονική Περίοδος υλοποίησης:           Σχολικό Έτος 2012-2013

Τάξη: Β’ Λυκείου

 

Υπεύθυνοι Καθηγητές:  

Κατερίνα Γλέζου  ΠΕ19

Βασιλική Τσιράκη  ΠΕ02

 

Για να δείτε την περίληψη και τους στόχους της συνολικής εργασίας πατήστε: εδώ

 

Ομάδες εργασίας:

ΟΜΑΔΑ 1: «Εμείς»

Αποστολίδης Γιώργος, Μεγακλής Χρήστος, Κωστόπουλος Αντώνης, Παργινός Κωνσταντίνος, Κοτσάμπασης Αλέξης, Κουτρομπίλας Στράτος

 

Περίληψη ερευνητικής έκθεσης

Εισαγωγή στο Web 2.0 – Τι είναι το Web 2.0?

Σύγκριση Web 2.0 – Web 1.0

Αίτια Μετάβασης από το Web 1.0 στο Web 2.0

Εργαλεία / Εφαρμογές Web 2.0 – Κυριότερες κατηγορίες Web 2.0 εργαλείων

 

ΟΜΑΔΑ 2: «LOS BANTOLEROS»

Σίμου Έλενα, Φιλίππου Κατερίνα, Φωτιάδη Ιζαμπέλα, Σουλτανάκης Θοδωρής, Τζανουλίνος Μάριος, Χρηστίδης Θέμης

Περίληψη ερευνητικής έκθεσης

Έρευνα ερωτηματολογίου – Κατασκευή ψηφιακού ερωτηματολογίου, διανομή έντυπου ερωτηματολογίου, συλλογή απαντήσεων, στατιστική επεξεργασία δεδομένων, παρουσίαση αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων. Διερεύνηση για την αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων.

 

ΟΜΑΔΑ 3: «Just Do It»

Διαβάτης Βασίλης, Φραγκούλης Άγγελος, Στούμπος Χάρης, Τσίντος Ορέστης, Βραχνής Γιώργος, Ρεσάικος Πλάτωνας

Περίληψη ερευνητικής έκθεσης

Πλεονεκτήματα Web 2.0 στον κόσμο & στην εκπαίδευση

Μειονεκτήματα Web 2.0

Εκπαιδευτικά κοινωνικά δίκτυα

 

ΟΜΑΔΑ 4: «Οι καλόκαρδοι άνθρωποι»

Παπαδημητρίου Στεργιάνα, Παπαδόπουλος Σταύρος, Παυλάτος Βασίλης, Σαλιάρη Αθηνά-Μαρία, Χελιδώνης Γιάννης

Περίληψη ερευνητικής έκθεσης

Ομαδοσυνεργατική Μάθηση

Συνέντευξη μαθητών – Μαγνητοσκόπηση – Κατασκευή βίντεο

 

Για να δείτε την παρουσίαση πατήστεεδώ

Για να δείτε υποστηρικτικό υλικό πατήστε:  video_1 

Για να δείτε το σχέδιο υποβολής πατήστε: εδώ 

                                                                                        

Τα σχόλια έχουν κλείσει.