Η διαφήμηση: Τέχνη της πειθούς η της παραπλάνησης;

Τίτλος:   Η διαφήμηση: Τέχνη της πειθούς η της παραπλάνησης;

 

Χρονική Περίοδος υλοποίησης:           Σχολικό Έτος 2013-2014

 

Τάξη: Β’ Λυκείου

Υπεύθυνος Καθηγητής:  

Καλλιόπη Αικατερίνη Θωμά ΠΕ02

Για να δείτε το σχέδιο υποβολής πατήστε: εδώ

ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:                  

1Η Ομάδα

Διαφήμιση στα ΜΜΕ και διαδικασία δημιουργικής διαφήμισης

Γερακάρη Κωνσταντίνα, Θωμοπούλου Ελευθερία, Ιωαννίδη Χρυσαυγή, Παπαδάκη Χριστίνα, Ρίζου Ελένη, Σιδέρη Κατερίνα

Περίληψη ερευνητικής έκθεσης

  Η πρώτη ομάδα θέλησε να ανακαλύψει την πορεία της διαφήμισης στο χρόνο και γι?αυτό πραγματοποίησε την ιστορική αναδρομή της ψάχνοντας και βρίσκοντας την μορφή των διαφημίσεων τα τελευταία 50 χρόνια στα διάφορα μέσα ενημέρωσης. Στην αναζήτηση αυτή προσέθεσε και το νομικό πλαίσιο που διέπει τις διαφημίσεις κι έκανε μια μικρή έρευνα σχετικά με το περιεχόμενο κάποιων «απαγορευμένων διαφημίσεων» και τον λόγο που αυτές χαρακτηρίστηκαν απαγορευμένες και απαγορεύθηκε η προβολή τους.

Για να δείτε την παρουσίαση της ομάδας πατήστε εδώ

Για να δείτε την εργασία της ομάδας πατήστε εδώ

Για να δείτε υποστηρικτικό υλικό πατήστε  video1, video2

2Η Ομάδα

Τρόποι πειθούς και παραπλάνησης

Παναγάκης Χρήστος, Παναγιωτίδου Άρτεμις, Παπαδόπουλος Γιώργος, Πατηνιώτη Αλεξία, Τασσόπουλος Γιάννης

Περίληψη ερευνητικής έκθεσης

Η δεύτερη ομάδα θέλησε να εξετάσει τους τρόπους και τα μέσα πειθούς που μετέρχεται η διαφήμιση στα διάφορα μέσα ενημέρωσης. Γι?αυτό ερεύνησαν πώς χρησιμοποιείται η γλώσσα- ο λόγος στη διαφήμιση αλλά επίσης ποιες είναι οι υπόλοιπες μέθοδοι προσέλκυσης του κοινού ώστε τα διαφημιστικά μηνύματα να πετύχουν τον σκοπό τους.

 Για να δείτε την παρουσίαση της ομάδας πατήστε εδώ

Για να δείτε την εργασία της ομάδας πατήστε εδώ

 

3Η Ομάδα

Κοινωνικές διαφημίσεις

Αλεξάνδρου Νικόλας, Αργυράκης Ιάσων, Γαρεφαλάκης Θοδωρής, Μέλλος Δημοσθένης

Περίληψη ερευνητικής έκθεσης

Η  Τρίτη ομάδα ασχολήθηκε συγκεκριμένα με τον τομέα των κοινωνικών διαφημίσεων και θέλησε να εξετάσει αν λειτουργούν όπως οι υπόλοιπες διαφημίσεις. Επιχείρησε μια ιστορική αναδρομή και ανέλυσε το περιεχόμενο αλλά και τους τρόπους πειθούς που χρησιμοποιούν κάποιες πολύ χαρακτηριστικές κοινωνικές διαφημίσεις κυρίως μη κερδοσκοπικών οργανισμών

Για να δείτε την παρουσίαση της ομάδας πατήστε εδώ

Για να δείτε την εργασία της ομάδας πατήστε εδώ

Για να δείτε υποστηρικτικό υλικό πατήστε  video1

4Η Ομάδα

Έμμεσες διαφημήσεις

Νικολαϊδη Σήλια, Παναγοπούλου Ειρήνη, Χατζηκαμπούρης Λευτέρης, Χατζηβασιλείου Ιορδανία, Ψύχα Φωτεινή

Περίληψη ερευνητικής έκθεσης

Η τέταρτη ομάδα ανέλαβε τον τομέα των έμμεσων διαφημίσεων. Έδωσε τον ορισμό της έννοιας και αναζήτησε το νομικό πλαίσιο των διαφημίσεων αυτών. Πραγματοποίησε μια μικρή έρευνα και ανακάλυψε έμμεσες διαφημίσεις σε ταινίες και μουσικά βίντεο και ανέδειξε τους τρόπους που παρουσιάζονται τα προϊόντα σε αυτές.

Για να δείτε την παρουσίαση της ομάδας πατήστε εδώ

Για να δείτε την εργασία της ομάδας πατήστε εδώ

Για να δείτε υποστηρικτικό υλικό πατήστε  video1

Τα σχόλια έχουν κλείσει.