test_4


Ομάδα Εργασίας:

Σαλιάρη Αθηνά

Σαραντοπούλου Αθηνά

Σίμου Ελενα

Σουλτανάκης Θεόδωρος

Χελιδώνης Ιωάννης

    

Περίληψη Ερευνητικής έκθεσης:

    Η τέταρτη ομάδα επικέντρωσε την έρευνά της στο ρόλο και τη σημασία της χρησιμοποίησης των παιδιών-εφήβων στη διαφήμιση. Αντιμετώπισε το παιδί και ως πρωταγωνιστή σε μια διαφήμιση αλλά και  ως θύμα των αξιών που αυτή προωθεί. Πρότεινε τέλος τρόπους άμυνας του παιδιού απέναντι στον καταιγισμό αγαθών και ιδεών που επιβάλλονται μέσω της διαφήμισης.

Τα σχόλια έχουν κλείσει.