test_2


Ομάδα Εργασίας:

Ιγγλέζου Μαρία

Καλαμπόκα Μαρία

Κλαυδιανού Όλγα

Κουτρομπίλας Στράτος

Παργινός Κώστας

Φωστέρη Ναταλία

    

Περίληψη Ερευνητικής έκθεσης:

   Η δεύτερη ομάδα ασχολήθηκε με τη σχέση της διαφήμισης και της κοινωνίας. Παρουσίασε στερεότυπα που εμφανίζονται στη διαφήμιση κα αναπαράγονται στη συνέχεια στις κοινωνικές σχέσεις. Επιπλέον αφού προσδιόρισε την παραπλανητική διαφήμιση και αντιστοίχως τον κώδικα δεοντολογίας της διαφήμισης εξέτασε τη διαφήμιση σε συνάρτηση με την πολιτική, την οικονομία και το περιβάλλον.

 

Τα σχόλια έχουν κλείσει.