test_1


Ομάδα Εργασίας:

Καμπαλούρη Βασιλίνα

Κουμπέτσου Ακριβή

Σταυρουλάκης Αδάμ

Τουχαντζίδης Νικόλαος

Τσίντος Ορέστης

    

Περίληψη Ερευνητικής έκθεσης:

    Η πρώτη ομάδα αντιμετώπισε  το  θέμα  της  διαφήμισης  ως  προς την εξέλιξη  της στο χρόνο αλλά και  ως κώδικα επικοινωνίας. Διερεύνησε τα μέσα προβολής  της,  αποτίμησε  τα  θετικά και αρνητικά  στοιχεία  συγκριτικά. Μίλησε  ιδιαίτερα  για  τη  σύγχρονη  on-line  διαφήμιση.  Εντόπισε  επιπλέον  τις μορφές  πειθούς  που  χρησιμοποιεί αλλά  και  τα μέσα με τα οποία επιχειρεί να προβάλλει τα πρότυπα.

Τα σχόλια έχουν κλείσει.