ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΥΡΟΠΙΝΑΚΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ


Ομάδα Εργασίας:

Νίκος Πανταζής

Βασίλης Σουλιώτης

Μαργαρίτα Σταθοπούλου

Αγγελική Σταμούλη

Άγγελος Φραγκούλης

Ιάσονας Χασάνης

    

Περίληψη Ερευνητικής έκθεσης:

     Ο σκοπός της ακόλουθης  εργασίας είναι να  παρουσιάσει  εκτενώς  τον  τρόπο χρήσης των  τεχνολογικών  μέσων στην εκπαίδευση  και  το  πώς  αυτή  εξελίχθηκε στην πάροδο των χρόνων.  Αυτή η εκτεταμένη χρήση  των  τεχνολογιών  ορίστηκε από τον 20ο αιώνα ως  εκπαιδευτική  τεχνολογία. Με τον  όρο εκπαιδευτική  τεχνολογία αντιλαμβανόμαστε την επιστήμη που,  εφαρμόζοντας την τεχνολογική γνώση,  μελετά  και  συμβάλλει  στην συστηματική επίλυση προβλημάτων που αφορούν στην διδασκαλία και στην μάθηση με στόχο τη βελτίωση  τους.  Γίνεται   εκτενής   αναφορά  στα  οπτικοακουστικά   μέσα  που χρησιμοποιήθηκαν με σκοπό την   εξασφάλιση   της  βέλτιστης αποτελεσματικότητας της διδασκαλίας.   Από την  αρχαιότητα με την χρήση εικόνων, την χρήση  του μαυροπίνακα τον   19ο αιώνα    καθώς   και  την   εισαγωγή   κασετόφωνων   και   προτζεκτόρων   στην εκπαιδευτική  διαδικασία  ως  και  την επανάσταση που επέφεραν οι νέες τεχνολογίες με τους   διαδραστικούς   πίνακες   εντοπίζουμε μια  συνεχή  ανάγκη  για  οπτικοποίηση  και παραστατικότητα στην διαδικασία αφομοίωσης της γνώσης. 

Για να δείτε την παρουσίαση  πατήστε: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Τα σχόλια έχουν κλείσει.