Ομάδα Εργασίας:
Νίκος Πανταζής
Βασίλης Σουλιώτης
Μαργαρίτα Σταθοπούλου
Αγγελική Σταμούλη
Άγγελος Φραγκούλης
Ιάσονας Χασάνης
Περίληψη Ερευνητικής έκθεσης:
Ο σκοπός της ακόλουθης εργασίας είναι να παρουσιάσει εκτενώς τον τρόπο χρήσης των τεχνολογικών μέσων στην εκπαίδευση και το πώς αυτή εξελίχθηκε στην πάροδο των χρόνων. Αυτή η εκτεταμένη χρήση των τεχνολογιών ορίστηκε από τον 20ο αιώνα ως εκπαιδευτική τεχνολογία. Με τον όρο εκπαιδευτική τεχνολογία αντιλαμβανόμαστε την επιστήμη που, εφαρμόζοντας την τεχνολογική γνώση, μελετά και συμβάλλει στην συστηματική επίλυση προβλημάτων που αφορούν στην διδασκαλία και στην μάθηση με στόχο τη βελτίωση τους. Γίνεται εκτενής αναφορά στα οπτικοακουστικά μέσα που χρησιμοποιήθηκαν με σκοπό την εξασφάλιση της βέλτιστης αποτελεσματικότητας της διδασκαλίας. Από την αρχαιότητα με την χρήση εικόνων, την χρήση του μαυροπίνακα τον 19ο αιώνα καθώς και την εισαγωγή κασετόφωνων και προτζεκτόρων στην εκπαιδευτική διαδικασία ως και την επανάσταση που επέφεραν οι νέες τεχνολογίες με τους διαδραστικούς πίνακες εντοπίζουμε μια συνεχή ανάγκη για οπτικοποίηση και παραστατικότητα στην διαδικασία αφομοίωσης της γνώσης.
Για να δείτε την παρουσίαση πατήστε: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ