Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού
Ιστότοπος Ερευνητικών Εργασιών Μαθητών
Μετάβαση σε περιεχόμενο
Αρχική
Ερευνητικές Εργασίες – Project
Σχολικό Έτος 2013 – 2014
Α’ Τάξη – Α’ τετράμηνο
Από την σελίδα στην οθόνη: Λογοτεχνικά έργα που μεταφέρθηκαν στον κινηματογράφο
Όταν η γή χορεύει
Έγκλημα και Τιμωρία : Αναζητώντας την χρυσή τομή
«Η Παρέλαση» της Λ. Αναγνωστάκη και το «Προς κατεδάφιση» του Τ. Ουίλλιαμς.
Η συμβολή της τεχνολογίας στη διαχείριση της ηλιακής ενέργειας και οι βασικές εφαρμογές στην καθημερινή ζωή
Α’ Τάξη – Β’ τετράμηνο
Έγκλημα και Τιμωρία : Αναζητώντας την χρυσή τομή_Β’ Τετρ
Η συμβολή της τεχνολογίας στη διαχείριση της ηλιακής ενέργειας και οι βασικές εφαρμογές στην καθημερινή ζωή_Β’ Τετρ
Από την σελίδα στην οθόνη: Λογοτεχνικά έργα που μεταφέρθηκαν στον κινηματογράφο_Β’ Τετρ
Όταν η γή χορεύει_Β’ Τετρ
«Η Παρέλαση» της Λ. Αναγνωστάκη και το «Προς κατεδάφιση» του Τ. Ουίλλιαμς _ Β’ Τετρ
Β’ Τάξη – Α’ τετράμηνο
Παλαιά και νέα Αθήνα
Η διαφήμηση: Τέχνη της πειθούς η της παραπλάνησης;
Η αυτοκίνηση στην Ελλάδα
Άρωμα χωρών απο την Μ. Ασία – Μνήμες από τις λησμονημένες πατρίδες
Η Αντιγόνη πίσω από την μάσκα: Το κρυφό πρόσωπο της Σοφόκλειας Αντιγόνης
Β’ Τάξη – Β’ τετράμηνο
Παλαιά και νέα Αθήνα_Β’ Τετρ
Η διαφήμηση: Τέχνη της πειθούς η της παραπλάνησης;_Β’ Τετρ
Άρωμα χωρών απο την Μ. Ασία – Μνήμες από τις λησμονημένες πατρίδες_B’ Τετρ
Η αυτοκίνηση στην Ελλάδα_Β’ Τετρ
Η Αντιγόνη πίσω από την μάσκα: Το κρυφό πρόσωπο της Σοφόκλειας Αντιγόνης_Β’ Τετρ
Σχολικό Έτος 2012 – 2013
Α’ Τάξη
Αναζητώντας την αρχή της δημιουργίας του κόσμου και του ανθρώπου. Ένα ταξίδι με βοηθό μας την Φυσική και την Θεολογία
Μέρες ραδιοφώνου? H εξέλιξη και η πορεία του ραδιοφώνου και η σχέση των νέων με αυτό
«Τα παιδία παίζει»- Χτες και σήμερα
Ένα μύθο θα σας πω…….
Χρονοταξιδιώτες ? Το βέλος του χρόνου
Β’ Τάξη
Δημιουργώντας με αριθμούς και πράξεις
«Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης
Όταν η λογοτεχνία «συναντά» την πληροφορική
φ-ractals: Συνάντηση της αρχαιοελληνικής σκέψης με τα υπερσύγχρονα μαθηματικά
Ανθρώπινα δικαιώματα: Από τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ και τον Νέλσον Μαντέλα στους νέους του 21ου αιώνα
Σχολικό Έτος 2011 – 2012
A’ Τάξη – Α’ Τετράμηνο
Διαφήμιση: Έννοια, Ιστορικό, Σημασία και Στόχοι
Μαθηματική μοντελοποίηση και τοπικές κοινωνίες
Εκπαίδευση και νέες τεχνολογίες
Πληροφορική: «Χωρά» όλη την κοινωνία
Το φαινόμενο της πεταλούδας
Α’ Τάξη – Β’ τετράμηνο
Ινδιάνων Σημεία: Κάπνισμα
Από τον φόβο στην απόλαυση των μαθηματικών
Μεσογειακή διατροφή, «Μνημείο της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς της ανθρωπότητας»
«Το Φαινόμενο του πειραματιστή», ψευδαίσθηση και αυθυποβολή
Βραβεία Νόμπελ και Fields Medal
Το σχολείο μου
Σχολικό Έτος 2011 – 2012
Εργασίες Α’ Τετραμήνου
Εργασίες Β’ Τετραμήνου
Τα σχόλια έχουν κλείσει.
Σχολικό Έτος 2013 – 2014
Α’ Τάξη – Β’ τετράμηνο
Έγκλημα και Τιμωρία : Αναζητώντας την χρυσή τομή_Β’ Τετρ
Η συμβολή της τεχνολογίας στη διαχείριση της ηλιακής ενέργειας και οι βασικές εφαρμογές στην καθημερινή ζωή_Β’ Τετρ
Όταν η γή χορεύει_Β’ Τετρ
Από την σελίδα στην οθόνη: Λογοτεχνικά έργα που μεταφέρθηκαν στον κινηματογράφο_Β’ Τετρ
«Η Παρέλαση» της Λ. Αναγνωστάκη και το «Προς κατεδάφιση» του Τ. Ουίλλιαμς _ Β’ Τετρ
Β’ Τάξη – Β’ τετράμηνο
Παλαιά και νέα Αθήνα_Β’ Τετρ
Η αυτοκίνηση στην Ελλάδα_Β’ Τετρ
Η διαφήμηση: Τέχνη της πειθούς η της παραπλάνησης;_Β’ Τετρ
Η Αντιγόνη πίσω από την μάσκα: Το κρυφό πρόσωπο της Σοφόκλειας Αντιγόνης_Β’ Τετρ
Άρωμα χωρών απο την Μ. Ασία – Μνήμες από τις λησμονημένες πατρίδες_B’ Τετρ